19 November

Idag tog det lång tid innan jag valde att gå upp ur sängen och starta dagen. Efter många om och men gick jag i alla fall upp och sen tog jag bilen till willys för lite handling. Fy för vad dyrt det är med Lchf, måste få i mig fett och jag väljer hellre att äta fett från fisk än bea, så lite kallrökt lax är gott, nyttigt men svinigt dyrt.
 
skulle egentligen väga mig idag för att se om det gett något resultat men jag kunde inte vänta så jag gjorde det i Lördags istället och då var resultatet mån-lör 3,8 kg ca ... =)  Idag hoppar jag vägningen då det inte blir lika kul utan jag väntar istället några dagar. 
 
Annars idag har jag bara påbörjat hemtentan , körde fast lite men som tur är ska jag till skolan imorgon och träffa Lina som förhoppningsvis reder ut alla mina frågetecken.
 
Kvällsmaten idag blir kycklingsallad, men innan det ska ett pass step och styrka avbockas från listan. Får se hur träningen av magen går, har en fruktansvärd träningsvärk.
 
Nu ska jag släcka ner datorn och bege mig bort mot biblioteket för att hämta ut en bok innan jag kör vidare till träningen.
 
 
Ha en bra kväll... Blegel , om du upptäckt att jag uppdaterar lite så lämna en kommentar ;) ska se hur länge jag kan uppdatera innan du märker det.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Blegel

Jag vet att du skriver i bloggen nu! Jävla tur att du fan uppdaterar!!!

2012-11-19 @ 21:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0