17 november

Hej mina vänner !

Resultat mån-lör än så länge är ca 3 kg.. Ska köra en tuff dag imorgon med morgonträning och städning ..

Igår umgicks jag med min underbara vän fröken Blegel .. Vi kollade film och snackade till halv 2 på natten !! Natten har dock varit hemsk, somnade vid 05 .. Trött som ett as idag med andra ord, jag hyrde filmen What to expect men jag var så trött så jag sov mig igenom mitten så tyvärr kan jag ej betygsätta den ..

Idag har jag kollat på min systers innebandymatch vilken de vann! Kvällen har bara gått i lugnets tecken med min fina M! Ett år sedan idag som vi träffades idag .. Känns som
Igår !

Nu kallar sängen !


Kommande vecka..

Sön: gympass, städning och middag med fina vänner

Måndag: skriva hemtenta , step och styrka på gymmet

Tisdag: hemtenta, gym

Onsdag: vilodag

Torsdag : fotboll och nya kursen som jag och Lina hoppat på startar:)

Fredag: LEDIGT!!!! :)

Lördag: utgång probably..



Sov gott mina kära vänner !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0