14 Nóvember 2012

Hallihallå
 
tro nu inte att jag kommer att återuppta den här bloggen, jag ska endast använda den för att motivera mig själv. Går min tredjedag på LCHF nu, får se hur det kommer gå.
Idag blir det en god kolhydratsfri kvällsmat, får se vad Martin tycker om det.. hans kropp mår inte helt bra utav att välja bort kolhydraterna, men jag däremot.. vilken energi jag har fått på bara några dagar.
 
ikväll ska vi äta Lax i ugn =)  Det är lax i en sås utav shalottenlök, hummerfond, grädde och lagrad ost. Låter gott , men resultatet får ni senare.
 
I natt fick man det tråkiga beskedet att en kär barndomsvän gått bort i Cancer. Sov gott Thomas, du har det bättre där du är nu.. där finns ingen ondska och inget lidande.
 
nu ska jag fortsätta med skolarbetet sedan påbörja kvällens måltid. Ska avverka lite måsten för salamis räkning.. fullt upp med andra ord.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0