24 Maj

 Idag har jag bränt mig som fan i ansiktet .. ser ut som en kräfta och jag har även frossa.
Är det bara jag som blir trött utav solen ? Den tar all min energi så jag ska alldeles strax bädda ner mig i sängen för att sova för natten.

Ikväll stack jag till gymmet för att medverka på ett cirkelpass men tydligen var jag den enda som valt att lämna solstolen så jag fick köra ett pass själv, helt ensam med instruktören. Kändes lite pinsamt först men sen jävlar vad trött jag blev .. hon var grym och pushade mig varje gång tröttheten visade sig, hon var riktigt riktigt bra och jag ska faktiskt försöka tajma in träning på fler soliga dagar !

Imorgon ska jag till Halmstad för att träffa gruppen , sista gången innan opponeringen , vi har lyckats få opponera på en kille som forskat flera år , hur lätt är det liksom?

Imorgon kväll blir det nog mys på stranden och på lördag blir det festligheter hos Filippa ... fast det absolut bästa med helgen är att älskade Fia är hemma.. det ska jag ta vara på<3


 HA en bra kväll .. sov så gott, det ska jag göra :)



PK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0