10 Maj

Hej alla.

Dagen började på bästa sätt.. en morgon promenad med lite backlöpning. Inte så smart kanske eftersom jag inte varit riktigt kry så det får jag sota för nu men vad gör det om hundra år ? =) 
 När jag kom hem igen så invigde jag blendern och fixade en vaniljsmoothie med hallon och blåbär.. sjukt gott och till det en macka med ägg.

Skulle vara duktigt och köra tidigare till Halmstad idag för att komma igång med min del som skulle vara färdig idag men precis när jag går utanför dörren så får jag ett sms av Lina som säger att jag gärna får stanna i Äholm och skriva där för de hade också uppgifter som kunde göras hemma.. man tackar, där sparade man de bensinpengarna !!
Jag gick till biblioteket istället så nu är jag färdig med min bakgrundsdel , hoppas bara att den blir godkänd av de andra nu.


Ikväll ska jag umgås med Blegel, lite egentid hoppas jag på då hon varit lite nere den sista tiden. När jag lämnar henne ikväll ska hon vara glad och ha en klump i magen mindre..
 


Imorgon är det back to Halmstad igen för att analysera våra intervjuer och enkäter.. thank gooooood.
Börjar se slutet på uppsatsen =) Vi verkar slippa stressen inför de sista dagarna i alla fall..

Ha det bra nu,

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0