25 Mars

Vädret kan man inte klaga på idag.. Ligger i mamma och pappas soffa då förkylningen gör mig helt orkeslös .. Räcker att jag är uppe och aktiverar mig i en kvart sen måste jag Sova en halvtimme ! Ligger i alla fall i soffan med huvudet mot fönstret så solen bränner nästan , riktigt skönt :)

Måste snart ta mig till en affär så jag får handla , jag och filippa ska slappa ikväll och käka tacos!

Denna veckan:
Mån- ledig, ska träna och ta igen mig!
Tisdag- skola, fotbollsträning om jag mår bättre
Onsdag- ledig, besöka Anders grav, träna, umgås med Blegel på kvällen
Torsdag- skola, kolla match på kvällen!
Fredag-sön - träningsläger i danmark!:)

Veckan därpå fyller jag år och då blir det förhoppningsvis två dagar i Göteborg :)

Ha en bra söndag gott folk! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0