25 Mars

KONSTIG KÄNSLA..  Har en konstig känsla i magen som påminner lite om söndagsångest.. den ångesten man fick när man var olyckligt kär eller som när man druckit dagen innan och ligger i bakisångest.. men inget utav det är aktuellt idag känns det som men ändå går jag med den fruktansvärda känslan.

Idag är ju egentligen allting jättebra, förutom en hemtenta som ska in imorgon , den har varit så jävla tråkig vilket har resulterat i att jag skrivit en så dålig tenta så jag skäms över att lämna in den och jag kommer förmodligen få min första komplettering. Känns inte alls bra!  

Nu blickar jag bara framåt och planerar en massa bus som jag ska stå för i helgen när vi ska på läger i Danmark.  Känner för att vara den där jävliga som ingen i första taget kommer misstänka ;)  Alla busen tar mig tillbaka till Dumleslaget för flera år sedan då våra bus spårade och ett útav lagen fick lämna göteborg och åka hem med svansen mellan benen. Mina små pranks ska dock inte spåra..

Om ett par timmar kommer Filippa hit för lite söndagschill..  vet inte om Patrik också dyker upp men det märker vi:)

Nu ska musiken på och städsuget komma fram..  Imorgon ska jag bara ta det lugnt med solskenspromenader och en runda till gymmet för att slappna av i bastun och i massagestolen. Ha en underbar Söndag,

Fridens tulpaner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0