23 mars

Snörvel Snörvel .. Här är en förkyld tjej på en buss påväg mot Strövelstorp, hem till mamma och pappa ! Busschauffören som kör är inte helt hundra , hämtad från samhall eller något .. Hans kläder var slafsiga, han kör som en idiot och verkar vara allmänt efter .. Får se om jag kommer fram levande!

Jag har fått en fin förkylning levererad av älskade Maja ... Känns sådär!

Innan idag var jag på en liten cykeltur med Filippa upp mot de nya butikerna vid maxi .. Inget speciellt alls faktiskt ! Väl där träffade vi Emma och Sandra så vi hängde med dem till Burger King eftersom de skulle äta .. Hann sitta i 5 min innan Emma lyckades spilla ut hela Sandras cola i Sandras knä .. För jävla kul :)

Ha en trevlig helg ! Jag ska försöka , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0