17 Mars

Godmorgon alla !

Tänkte ge det en ny chans med att skriva lite varje vecka nu när jag äntligen bytt mobil ! Det blev en iPhone 4s eftersom 3 hade ett bra erbjudande på abonnemang. Har inre riktigt bestämt mig hur nöjd jag är .. Verkar bra men täckningen är sjukt mycket sämre än Telias där man hade fullt överallt .. Dock ska det bli billigare för mig nu och det är väl huvudsaken.

Min fredag igår var verkligen inte till att hänga i granen.. Jobbade och sen hem för att städa och tvätta mellan 19-22 :( var så himla trött vid tio tiden så jag orkade inte torka tvätten så nu hänger här tvätt överallt !
Mitt i allt städ igår lyckades jag få till en god fredagsmåltid , baconlindad fylld fläskfilé med potatisgratäng och rödvinssås.. Gott!!!

Idag är det säsongens sista match ! Längtar ... Skönt att innebandyn är över nu när det varit så dåligt flit i laget .. Har aldrig varit med om något liknande ! Kommer dock sakna mina lagkamrater nu när vi inte kommer ses så mycket mer !
Fbc-råbocka 15.00 i strövelshallen !! Be there.

Efter matchen är det Fest här med laget och med lilla Nettan ;) haha! Det blir mat på torstens sen lite fest innan utgång.

Händer inte mycket mer i helgen ..

Fick förresten full pott på tentan, trodde jag ALDRIG, man är så rädd för salstentor men ändå så har man lyckats pricka in 2 vg av 2! :) nog skrutit !

Ha en trevlig helg så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0