4 Januari

Ett tag sedan vi hördes sist , har hunnit fira jul, krocka och firat in det nya året.. Det nya året ska bli förändringens år. Idag är dag 1 av LCHF. Alla pratar om hur bra man mår när man äter det och jag tänker att det kanske kan vara botemedlet mot min magkatarr. Så idag började jag dagen med omelett fylld med purjolök, champinjoner och bacon. ´Frukosten kommer vara den största utmaningen då jag inte är ett big fan av ägg. Omelett är vidrigt men med MYCKÈT (läs extremt ) peppar går det ner. En annan utmaning kommer vara att ha en massa grädde och smör i maten, har hellre light produkter men det får man tydligen inte så vispgrädden och jag får börja bekanta oss lite mer. Lunchen kommer att bestå utav kyckling, keso, feta ost och avokado.. middagen ikväll innan träning kommer bli något liknande. Får se hur länge jag klarar det ... ska minsann härda ut en månad i alla fall och sen utvärdera =) Godis och chipsförbudet är tillbaka igen, höll mig från det ett år för ca 2 år sedan och det var enkelt så då kan jag likagärna bege mig på det löftet igen =) man är nöjd när man klarat det.. Idag måste jag ta tag i lite skolarbete och sen ska jag träna. Hoppas att er dag blir som ni vill.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0