4 januari

Skulle testa och se om appen fungerade i det tidigare inlägget .. Som bonus fick ni en bild på min fejkgran!

Har kommit hem från en träning som fick mig till att stoppa fingrarna i halsen. Herregud vad man märker att ser har varit ledighet, kondisen och fysen fick oss att må riktigt kasst men nu efteråt är det en skön känsla att veta att man kommer känna en Go smärta i benen och magen imorgon :)

Innan träningen var jag hos mormor och hon hade inget lchf vänligt i sin kyl så jag fick bege mig till kinesaffären för att fixa något att äta .. Kan säga er att de är lättare att hitta en nål i en höstack än något som inte är gammalt i den butiken. Lyckades skrapa ihop hemmagjorda köttbullar, blomkålsmos och bea ! Knasig blandning men det gick ner ( och upp igen efter träningen) !

Imorgon är det plugg hela dagen och på kvällen blir det fotbollsturnering i Åstorp! Efter det ska jag troligtvis till Torstens med gött folk..

Sov så gott och vakna tidigt imorgon så ni inte missar vakna! Med the Voice.

Nedan följer bilder på hur min lägenhet sett ut i jul.. Till helgen ska julskrället ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0