18 Januari

Hejsan Jag har precis kommit hem från ett styrelsemöte. Sitter med i Salamis styrelse 2012 och fick idag rollen som ansvarig för tränarna i föreningen dvs jag är deras länk till styrelsen och löser deras problem m.m.. sen blev jag även ansvarig för seniorlagen .. samma funktion ungefär.. kan passa mig detta känner jag ! Fick även huvudansvaret för att ordna 2012´s kick off... Hoppas att jag hinner med allt med skola, fotboll, innebandy, jobb och styrelse.. kan vara kul om det går att lösa:) Nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla igenom en bok som ska vara läst till morgondagens seminarium och jag hoppas innerligt att vi blir godkända så man kan fira helg med skön känsla.. Sov så gott så hörs vi snabbare än sist.. PK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0