4 september

Söndag igen ..  har haft en bra helg vilket har gjort att jag pluggvägrat fram till idag.

I fredags var jag i skolan en stund och då var det bara min klan som var där vilket innebär att man fick lära känna ännu fler personer vilket känns jättebra. Dock är jag ansvarig för min grupp och jag vet knappt vilka som är med i den så imorgon måste jag nog ta tag i det faktiskt.
Efter skolan så var jag hemma hos syrran som flyttat in till stan , vi (läs pappa) byggde upp hennes soffa och lite sådant. Sen åt hela familjen pizza på golvet då hon inte fixat sitt kök. Mysig kväll vilket ledde till att jag somnade vid 21 någongång .. har aldrig varit så skönt att vakna morgonen efter.

Igår var det full rulle.. Käkade först en bakad potatis med Monkan på graffiti sen åkte vi till Ljungbyhed och tittade på herrarna som vann med 8-0. Kvalet närmar sig och det innebär festbuss!!
 På kvällen körde jag och Emma till Örkelljunga för att fira min älskade Johanna som fyllt hela 27 otroliga år. Mattias hade ett mysigt fint hus och han och hans bandkompisar förgyllde kvällen med livemusik.. riktigt mysigt !!
Jag var nykter så vi körde väl hem runt 02 tiden. 

Imorse vaknade jag fem i halv tio och jag skulle hämta pappa halv så jag flög ut i bilen knappt vaken vilket gjort att jag är riktigt sliten nu.
Ska dock hoppa fotbollen ikväll som jag hade velat se för att plugga istället så jag kan komma i säng i tid ikväll.

Ska alldeles strax gräva ner huvudet i boken igen och sen komma på vad jag ska ha till middag.. kanske en hemmagjord burgare ??


Så här ser min vecka ut i övrigt.

Mån : skola 10.15-12 , Spinning, plugg
Tis: Ledig=Plugga
Onsdag: skola 10-15, Plugga, Innebandyträning (ÄNTLIGEN)
Tors: Ledig = Plugga , skriva på seminarieuppg , DM match FBC-FCH 20.00
Fre: Seminarium , sen plugg hela helgen :(



Ha en trevlig kväll.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0