29 September

Hej på er.

Har inte haft internet på ett par dagar det är därför som jag inte skrivit nu på ett tag.
Kommer inte skriva mycket nu heller då jag ska börja packa skolväskan(låter som en förstaklassare)  inför imorgon.
Har precis gjort en god sallad som jag hade tänkt käka under tentan imorgon som pågår mellan 9-14.
Är sjukligt nervös imorgon då jag inte pallar göra en omtenta i november. Hade känts bra att klara den första tentan med så man inte känner sig så himla misslyckad och deppig inför kommande tentor.
Insåg precis hur mycket det är vi har pluggat på på en vecka !! ca 689 sidor. Fy fan , hur kan det vara möjligt att det har fastnat i huvudet..?? Inte konstigt om det inte sitter egentligen.
Det är något jag lärt mig nu att plugga mer varje vecka. Det förstod man inte nu i början då man inte hade någon plan på hur man skulle lägga upp allt men det vet jag i alla fall nu.

Imorgon skulle jag och Ardita egentligen tagit tåget till halmstad vid kvart över sju vilket hade resulterat i att vi suttit på högskolan kl åtta. Men Ardita var en pärla och fixade bil så i lugn och ro tar vi oss till tentan imorgon.
Lagom nervös är man att man anmält sig till fel tenta eller glömmer sin legitimation eller något. Snälla gud låt allt gå vägen !!!


I helgen blir det allt annat än pluggfritt då vi ska ha läst en HEL bok innan måndagen , schysst ;)
Ska dock hinna med att jobba direkt efter tentan imorgon, hur tänkte jag där ?
Sen ska jag jobba till halv fyra på lördagen sen beger jag och Nettis oss mot Förslöv för tjejkväll hemma hos Isabelle.
På söndag ligger jag förhoppningsvis sliten med min  skolbok innan jag beger mig mot jobbet för att jobba hela kvällen.
SKola igen på måndagen då vi ska indelas i nya familjer och klaner. Familjen består av vår grupp , och klanen är 1/3 av hela klassen på 60 pers. Jag ingår i klan c och tycker om den så himla mycket så det vore så synd om vi alla splittras på måndag , dock är det väl positivt då man får lära känna fler personer.


Nu ska jag minsann fixa allt inför morgondagen. Håll era tummar och tår för mig..




Just det måste bara berätta om det värsta jag varit med om i tisdags tror jag det var .. jag fick verkligen känna på känslan att vara förlamad. Jag hade suttit i en konstigt ställning och läst vilket resulterade förnodligen i att mitt högerben hade somnat utan att det stack i det. så jag reste mig upp och trillade framlänges i golvet, försökte sedan stödja på benet och när jag trodde att det var stabilt då skulle jag gå igen men det var helt rakt och jag föll framåt igen.. var så sjukt rädd och visste inte vad jag skulle ta mig till men när jag legat på golvet ett litet tag så fick jag funktionen i benet tillbaka igen och kunde gå haha! SÅ jävla läskigt så jag inte kan förklara och gud vad jag önskar att ni hade sett det , det måste ha sett fantastiskt roligt ut när jag föll som en fura två gånger.

 Godnatt på er och dröm sött. Dröm inte så knasiga drömmar som jag gör.


Puss och Kram vi ses på stan ( på lördag )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0