22 September

Idag är jag tröttare än tröttast.. känns som om där ligger ett litet virus någonstanns i kroppen som inte riktigt vet när det ska bryta ut. Trodde ju att jag var på väg att bli sjuk tidigare i veckan. I natt har jag sovit kanon och ändå kunde jag knappt vakna imorse!

Tog tåget mot Halmstad vid 11.15 idag och sen var det dags för seminarium. Har tenta nästa fredag så nu är vi lediga fram till det. Jag är sjukligt nervös trots att jag inte tror att tentan är så svår.
Innan idag när jag, Filippa och Ardita skulle ta tåget hem så var vi med om den skummaste tanten på tåget.
Allt var katastrof, hon hade blivit bestulen på sitt bagage och mannen hade stigit av i Falkenberg. Tågvärdinnan ringde polisen och den här damen berättade att hon lever under skyddad identitet då hon lever under mordhot från Hells Angels och hade tydligen gjort detta sedan 2008. Hells angels hade gjort allt för att förstöra hennes resa idag och nu hade de då tagit hennes lilla väska med alla värdehandlingar med mångmiljonbelopp.. då undrar man hur en människa kan ha lagt alla de här miljonhandlingarna på hatthyllan :S svårt att förklara denna dmen men det låter som att det är synd om henne men jag tror knappast att allt stod rätt till.. förmodligen inbillningssjuk eller så ville hon kanske bedra försäkringsbolagen eller något eftersom hon var noga med att påpeka att väskan som är försvunnen (den med kläder) var helt ny och mycket fin och dyr.. skum kärring.

Nuj ska jag alldeles strax sätta mig ner och påbörja plugget.. usch orkar och vill inte men antar att jag måste :(  Ska befinna mig på biblioteket imorgon hela dagen.

Nu ringde precis Patrik =) kul!!




Blev ett flummigt inlägg , nu ska jag göra något vettigt. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0