21 September

Hej på er.

Idag har jag varit helt ledig från skola osv men borde ha pluggat.. läs borde! Jag får sitta uppe i natt eller något.
Skulle infinna mig på Ängelholms hårakademi kl 9.30 idag eftersom Felicia hade någon form av prov som gick ut på att färga.  Tog rätt lång tid innan läraren kom och godkände Felicias plan men sedan gick det bara av farten. Hon färgade mig i en lite mörkare brun och när det var färdigt så kunde hon inkassera ett Stort MVG av sin lärare.. duktiga Felicia =)

Lunchade sedan med min lillasyster och när jag kom hem och hade vilat en stund på sängen så blev jag så sugen på att klippa mig så jag greppade luren och ringde Marie på headcandy som kunde ta emot mig direkt så nu har man klippt lite på topparna med. Hon tog sig an min lugg med men den stör mig mest nu men vänjer mig nog=)

Nu ska jag skriva in lite frågor som vi har till seminariumet imorgon och sen så kommer Nettan och hämtar mig sen ska vi plocka upp Frida också som ska prova lira lite innebandy med oss ikväll=) KUL!!!

Har precis varit och hämtat mina kläder som jag beställt på fbc´s kickoff. Fick med mig ett joggingställ hem , ett träningsställ och en ny klubba. Shortsen och byxorna var fula som fan så de vill jag inte ha. Tröjorna fungerade :) Klubban däremot kanske är för kort =( beställde 92 cm men tror jag behöver 96.. får provskjuta lite ikväll.

Nu ska jag fixa lite mat så jag får ätit innan träningen med.


Ha en fin kväll. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0