20 September

What a day , som jag flängt runt.

Vaknade vid sju tiden för att sedan ta tåget tillsammans med Filippa till Halmstad där hon började idag. Hjälpte henne fixa passerkort och sen så vinkade jag av henne till hennes första lektion haha.. Mötte upp Sandra och gick med henne till Halmstad Cíty för att börja med en liten macka och varm oboy på Espressohouse. Vi gick sedan vidare i Halmstads butiker och jag hittade endast en mjukis tröja på H.M och en hårmassagesak på lagerhaus.
   Åkte med tåget hem vid 14 tiden och mötte upp Blegel på Espressohouse i stan.. mycket Espressohouse. Där blev det god em fika och magisk färskpressad apelsinjuice.

Kom hem nu och mår riktigt dåligt. Känner mig varm och är helt glansig i ögonen så är rädd för att jag börjar bli sjuk och få feber om jag inte redan har det. Ska alldeles strax ta lite ibumetin så kanske det inte hinner bryta ut. Jag är anti febernedsättande när jag är sjuk då jag anser att febern säkert gör något gott för kroppen. Immunförsvaret måste få jobba utan hjälp ibland men just idag så får jag nog hjälpa till med lite förstärkning då jag inte har tid att bli sjuk. Måste plugga en massa då min första tenta gör sig tillkänna på fredag nästa vecka, med andra ord händer det inget kul i helgen.

Imorgon bitti ska jag till Felicia och färga håret. Hon går andra året på Äholms Hårakademi men förhoppningsvis är detta inte första gången hon färgar ;) vill jag bli fin i håret så gäller det att jag håller mig frisk så snälla gud i himlen låt mig bli pigg!!
Kvällen erbjuder innebandyträning.

Nu kallar skolböckerna igen.


Fridens liljor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0