19 September

Måndag igen. Idag innebar det skola och två föreläsningar om etnometodologi och feminism. Rätt intressant men en av föreläsarna är en katastrof :) en förvirrad dam haha !
Sitter just nu och pluggar så jag blir helt matt. Blir förhoppningsvis tröttare av det och somnar gott ikväll.

Imorgon ska jag vara en snäll vän och åka med Filippa på min lediga dag för att visa henne hur man åker tåg till skolan haha ;) passade på att boka in en fika med Sandra så ska hon visa mig Halmstads centrum. Planen är att jag ska stanna i Halmstad och sen möta upp Blegel och Patrik för att umgås med de två och Aid. Får se om det blir av eller inte då jag inte riktigt känner för en utgång i Halmstad en tisdagkväll när jag har en massa plugg.
Hade dock varit roligt att leka med mina fina vänner som jag inte umgåtts med sen gymnasiet .. förutom Alexsandra då såklart <3

Nu är det hollywoodfruarna vilket innebär att det är dags att ta fram en hink att kräka i när Gunilla visas på rutan.

Nu börjar det. Vi hörs imorgon

Pusskräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0