18 september

Här kommer ett sent inlägg innan läggdags.
Min helg har varit bra. Började den genom att bli godkänd på ett grupparbete som jag på ren svenska trodde skulle gå åt helvete.
Kvällen där innebar en lugn kväll med middag hos syrran med mamma, mormor och emma. Lilla Emma sov sedan den natten hos mig, mysigt <3

Lördagen innebar fest. Hjälpte först Thilda i kiosken på salamis sen åkte jag hem till Blegel där jag hade det jättetrevligt. Vi begav oss till salamis som var rätt segt och fortsatte in till min syster som hade lite fest. Jag och Blegel kom inte så långt ;) hon fick åka hem och jag däckade i sängen ..

Idag innebar det gameday. 7 pers varav två st innebandyoskulder åkte ner till trelleborg för att få 14-3 i baken men fy fan vad kul vi hade och gud vad bra vi otroligt nog var. Jag och Madde lyckades spela 3 perioder utan vila och hade ändå krafter kvar. Nu lider jag dock av ryggont efter en tackling!

Nu tittar jag på kaos i båstad som alla snackar om. Kul att man känner igen vissa men shit vad de överdrivit allt med vaskning och traskning osv.


Nu ska jag göra klart en skoluppgift och fortsätta kolla på tvn. Sov så gott.

Puss och kram ses på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0