14 september

Nu har det varit den 14 september i 5 min. Kvällen ändrades drastiskt då hoppet om att få se barca-milan såg ut att vara dött men då kom Danne och hämtade mig och öppnade in till Fias lägenhet sen lyckades jag med hjälp av Gustav i luren köpa hem matchen och få bild från datorn till tvn. Meningen var att jag, syrran och Mackan skulle titta men den mesen drog sig ur! =) Jag och Sofia kollade i alla fall och ett överlägset barca fick nöja sig med 2-2 mot Milan då de kvitterade i 92.a minuten.

    Nu är jag förhoppningsvis klar med min del av grupparbetet. Ska läsa igenom allt imorgon och gå igenom lärandemålen så jag inte missuppfattat!

Nu ska vi kolla på idol, jag vill inte gå hem i blåsten så sover på Sofias soffa i natt! Längtar redan hem till sängen imorgon..

Nu ska jag koncentrera mig på tvn. Sov gott alla !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0