14 September

Vilken seg jävla onsdag och vilken seg Sarah det är som sitter bakom tangenterna. Sov hos min syster i natt och vaknade imorse av att de borrade i väggarna så de nästan skakade. Blev riktigt sur men lyckades konstigt nog somna om i oväsendet. Gick sedan hemåt i regnet.

Måste verkligen plugga men jag pallar inte, har ingen motivation .. är klar med min del av gruppuppgiften till fredag men där är en inviduell uppgift också som måste göras med men boken jag behöver har inte kommit med posten ännu. Får springa ner senare och se om den anlänt.
    Är ledig imorgon med men i värsta fall får jag åka in till Halmstad och plugga lite.. då blir det i alla fall gjort.

Ikväll är det innebandy igen.. skönt att få röra på sig. Ska snart gå ner till ån förresten och mata ankorna.. gör hellre det än och kastar allt bröd jag har. Snällt va ? Ska se om Malin kanske vill hänga på ;) så slipper det vara så pinsamt för bara mig.

Händer inte mycket mer hos mig idag..  är en rätt så tråkig dag!

Hoppas ni har roligare än vad jag har.. kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0