11 September

Man ryser nästan av rubriken. 10 år sedan massakern i NY.  Dagen har varit rätt dyster när tvn varit igång. Antingen har en minnesfilm av WTC varit på varenda kanal eller så har det varit filmer för att hedra Stefan Liv. 

  Igårkväll åkte jag och Monkan hem till  Mackan och Ulle för att dricka lite vin. Var väl hemma runt halv ett i natt så det blev inte direkt sent.
   Eftermiddagen spenderades på Strövelstorps IP där Salamis damer mötte Bergandy och vann den matchen lätt med tvåsiffrigt (??) tror jag. 
  Nu har jag precis ätit moussaka och sitter med tända ljus och tittar på Sommarspelen ¨på kanal 5. Ett rätt så roligt program verkar det som.. tummen upp =)


Denna helgen hade jag behövt plugga en massa men dumma Sarah gjorde såklart inte det så nu ligger jag lite back. Ska försöka läsa lite snabbt inför föreläsningarna imorgon sen får jag väl sitta hela eftermiddagen imorgon. 
   Imorgon ska jag köra till skolan så man slipper tänka på de värdelösa tågen för en gångs skull.

Nu ska jag titta vidare på tvn och kanske lyxa till med popcorn.

Ha en fantastisk söndag.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0