3 oktober

Hej alla !

Blir en snabb liten update nu innan jag ska fräscha till mig! Har varit i skolan hela dagen och blivit indelade i nya grupper och min grupp blev som tur var bra :) ska alldeles strax gå bort till Madde för lite "kvalvaka" med fotbollslaget! Min pappa befinner sig på en match som avgör om salamis daner ska kvala upp till div fyra eller inte så han livesmsar därifrån medan vi i laget äter pizza och håller tummarna för kval:)

Imorgon är jag ledig men ska till Halmstad på eftermiddagen förmiddagen ska dock spenderas till storstäd då Halmstads tjejerna kommer på lördag och ska sova här sen:)

Nu ska jag iväg! Blir kanske ett litet inlägg senare..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0