25 Oktober

Suck och suck och suck vad jag hatar skolan idag.. eller jag hatar en inlämningsuppgift som ska in på fredag då den suger r*v minst sagt. Sofia och Ardita var här idag och jag och Sofia lyckades bli klara med papert som ska lämnas in och imorgon ska vi fixa vår presentation på powerpoint tillsammans med Ardita och Cesar. Tror det kommer bli great om alla drar sitt strå till stacken =) Var nere på stan innan och tog en lunch med Sofia och hon fick se en liten del av Ängelholm.. lyckades dock inte övertala henne att flytta hit ! Nu ska jag snart ta fram något ur frysen som jag kan äta ikväll.. lutar åt avocado och kyckling. Ska febrilt leta efter någon som vill hänga med ut på en powerwalk så man finner mer energi till att plugga ikväll.. hade varit underbart om allt skolarbete var klart imorgon kväll för då har jag en hel torsdag att förebereda mig inför hemtentan på så kan jag ta det lugn helt helgen. så här ser resten av veckan ut Onsdag: skolarbete med Cesar, Ardita och Sofia. Match hemma mot Förslöv kl 20.00 i Strövelshallen. Torsdag: Förhoppningsvis en ledig dag. Fredag: Seminarium på morgonen sen ledig hel KVÄLLEN !! Lördag: Ledig på dagen, köra mamma och pappa till fest i Åstorp .. kanske hämta de på natten om inte jag ska festa , beror på Blegis! Söndag : En hel dag till att förbereda inför hemtentan som hämtas ut på måndag. Den veckan lär ni med andra ord inte se mig.. Kasst att det är den veckan som Ulle har lov och jag har 7 dagar på mig att mysa med Whilma. Nu ska jag locka hit någon som vill gå med ut och gå sen får jag väl begrava mig i böckerna igen. Puss och kram och ha nu en trevlig tisdagskväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0