24 oktober

Ligger just nu i sängen och förbereder mig mentalt för en dag i Halmstad och en hel vecka fylld med plugg :( kommer sitta hela den här veckan med en inlämningsuppgift som jag skjutit på och en gruppuppgift :( sen hela helgen måste jag förbereda böckerna och läsa igenom allt inför hemtentan som skickas på måndag som sen ska in på fredagen nästa vecka ! Sen är där äntligen lite ledigt eftersom då gör folk omtenta .. Jag klarade min tenta med endast 9 eller tio fel vilket innebar ett starkt VG :)

Min helg har varit bra! I Fredags var jag på väla och Ikea en sväng innan jag begav mig hemåt för att käka med Emma och ha en mys fredag. På lördagen satt jag först i seket med Emma på D2's match och senare begav jag mig på segermiddag med fotbollslaget .. Efter middagen bowlade de andra medan jag gick Nettan som hade inflyttningsfest:) avslutade på Bhof som blir sämre och sämre men ändå mer befolkat!

Söndagen var en sliten dag .. Av trötthet! Hämtade upp Emil,jakob, emma och Mackan för att köra till Hbg där vi samlades i Mandus fantatiskt fina lägenhet i Helsingborg. Vi begav oss senare mot ett kyligt Olympia för att bevittna en het guldfest.. Det var mycket trevligt måste jag säga :) kvällens sista timmar spenderades hemma hos Tina med syrran.

Nu ska jag klä på mig och äta en clementin sen väntar tåget mot Halmstad! :(

Ha en bra dag!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0