24 Oktober

" Don´t let the fear of striking out keep you from playing the game" Har haft en helt fantastisk dag och minst sagt en helt fantastisk kväll. Dagen började kasst då jag råkade somna i soffan innan jag skulle till skolan och vaknade 08.14.. tåget skulle gå 8.15 men då såg jag på telefonen att tåget var försenat med fem minuter så jag sprang till tåget och såg det rulla in på stationen innan jag ens köpt biljett. Trodde det var helt kört när jag hade för lite pengar på jojokortet men efter att ha chansat och fuskat med att köpa barnbiljett så räckte pengarna och jag kom med tåget precis innan dörrarna stängdes. (Se upp för dårarna, dårarna stängs.. just så kändes det ) Väl i skolan hade vi en föreläsning som jag faktiskt tyckte var rätt intressant, kryss i taket. Sitter med en del av gruppuppgiften nu och söker febrilt på youtube efter en scen som beskriver kärleken som overklig och överdriven.. tänk er en slutscen där det regnar och prinsen kommer på sin vita häst. Långt ifrån verkligheten med andra ord , kan ni komma på någon sådan så är det till en stor hjälp!! Kvällen spenderades i mögliga prästahallen där vi var ett fint mysigt gäng som spelade innebandy och det var så skönt att springa slut på sina sista krafter. Mer innebandy åt folket.. Har precis diskat undan en massa och ska strax plocka undan i hallen eftersom Sofia kommer hit tidigt imorgon (klasskompis) och pluggar lite, sen trillar Ardita också in. På kvällen ska jag kanske umgås med Tina om hon tycker att jag duger .. ;) Nu ska jag ta tag i livet.. hörs imorgon. Puss och Kram så ses vi på stan ibland önskar man att man var äldre eller att någon annan var yngre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0