8 November

Hej på er alla. Då var det återigen en ny vecka och jag säger det igen , fy katten vad snabbt tiden går. Min helg har varit ytterst lugn då jag i Fredags hade lite tjejkväll här med mat och vin, sen blev det en snabbis på torstens och jag hamnade även på Morris där jag stannade i max 10 min , vilket jävla skitställe rent ut sagt dit går jag aldrig mer. På lördagen firade vi pappa på kvällen med släkten och på söndagen jobbade jag och spelade match. Igår var jag i skolan och spelade lite innebandy på kvällen. Idag har jag mått riktigt kasst men tog mig ändå igenom en arbetsdag och en runda på väla. Mår inte helt hundra nu , känns som att en sjuka ska bryta ut men härdar ut det då jag vet att lite sömn gör mig frisk. Imorgon och på torsdag ska jag jobba och även hela helgen. Ska på salamis årsfest på lördagen så lite fest ska det hinnas med.. Nu ska jag titta på värsta pojkväns akademin, idioter på tv , titta och njut =) Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0