3 november

Godkväll allihopa!

Igår kväll efter träningen la jag hemtentan i postlådan så jag har varit ledig hela denna dagen och kommer vara det till sön .. Från skola då alltså:) jobbade idag, skönt att vara tillbaka trots att man ibland får jobba r*ven av sig !

Efter jobbet började jag mitt torsdagsstäd och bokade en tvättid till imorgon sen avslutade jag kvällen med en promenad med fina Nettan !

Nu sitter jag i en underbar filt och tittar på lyxfällan sen ska jag kolla på gårdagens efterlyst avsnitt på datorn dessutom ska jag börja läsa några sidor inför måndagens föreläsning så är det också gjort ! Fast nu slog det mig att jag inte fixat kursböckerna så det är prio ett imorgon !

Ha en fin kväll! Fridens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0