24 November

Weeeho mögtentan färdig för inlämning !! Har haft det jobbigt med den hela veckan och den strulade till och med till det när den skulle skrivas ut. Fick köra till jobbet och prova där men fick inte igång skrivaren så jag fick köra till min moster och fick ut själva arbetet men inte framsida för bläcken tog slut.. den jävlades med mig in i det sista !! Nu ska jag strax sova men är inte alls trött ;/ Ska köra till halmstad vid 9.30 imorgon sen kommer jag inte hem förren ca 16.30 .. Fredag: Skola, hälsa på farmor och hämta saker hemma hos min "farfar".. sen lugn kväll påå de !! Lördag: Frukostmys tiiiiidigt=) sen match mot Röke hemma i strövels 14.00 och vad som händer på kvällen återstår att se. Söndag: Rösta i pyttevalet , ett FETT jävla NEEEEEJ!!! Sen blir det julskyltning och förhoppningsvis lite mer mys på kvällen ! Får väl julstäda antar jag =( Nej nu väntar sängen .. ha en bra natt och sov så gott. Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0