2 november

Jaha då är det november ! Känns helt sjukt att jag snart gått en termin i skolan och har bara 2,5 år kvar;) har hemtenta den här veckan och har jag gjort rätt så blir den förhoppningsvis klar idag :)
Helgen som varit har varit lugn och skön utan en droppe sprit :) i fredags bjöd jag Patrik på middag och sedan kom Emma över .. På lördagen var jag och mös med Maja och sen körde jag mina föräldrar på fest i Åstorp och avslutade sedan kvällen hos Ulle :) Söndagen var också lugn .. Pluggade lite sen bjöd pappa på fondue hemma hos dom eftersom han fyllde 45 !!!:)

I måndags åkte jag med min kusin in till Hbg eftersom Maja skulle badas.. Hon har en höftställning som ska göra att hennes höftkulor läker rätt och eftersom bara en sjuksköterska får ta av ställningen så måste Alex bada henne på sjukhuset .. Var mysigt att vara med i alla fall:)
Efter det hälsade vi på Ludde som blivit världens busigaste unge, efter Whilmisen!

Igår var det plugg hela dagen och lunch hos Tina , tackar vi för ;)
Sen på kvällen kom
Emma och hon sov här till idag, och nu ska vi snart hem till
Mormor:)!! Min fina mormor..

Ikväll är det träning som gäller .. Skönt !!!!!


Ha en bra onsdag, glöm ej bönderna ikväll! Och kolla även på efterlyst .. Spännande fall idag om den mördade mannen i Viken !

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0