16 November

Konstigt att jag får tillbaka min magkatarr när det finns människor som försöker planera mitt liv och avgöra vad som är rätt och vad som är fel. När det är en person som man litat på till 100 % som helt plötsligt slänger ur sig något som kan tyda på att hon hade kunnat lämna mig i sticket och utesluta vår vänskap pga något som hon egentligen inte behöver oroa sig för.. kommer aldrig bli kvitt oros klumpen som jag alltid har i magen. Dyster start på ett tråkigt inlägg. Har endast jobbat idag och snackat ikapp med Tajni efter jobb! Ska egentligen träna ikväll men min hosta gör att jag klöks vid varje hostattack och vill helst inte att det sker en olycka under träningen så håller mig väck ;) Ska nu strax sätta mig och läsa ett kapitel i en sjukt tråkig bok för att kunna komma igång med en uppgift som ska in nästa vecka. Känns inte alls bra att jag skjutit på den men har för tillfället prioriterat jobb, tror det är pga att vår delkurs nu är så sinnessjukt tråkig. På skolan fick vi en förfrågan om vi kunde tänka oss att föreläsa på skolor för flickor i åk 8 ang rädda barnens projekt "Ellen" som handlar om att man ska stärka flickors självförtroende och minska förtrycket mellan killar och tjejer i den åldern. Känns som en bra erfarenhet och är det ok att man föreläser på skolor i äholms kommun och inte bara i Halmstad så tror jag nog att jag hade kunnat tänka mig det.. Bra grej att ha i cv:et tror jag som beteendevetare. Nu skriker boken efter mig. Ha en trevlig kväll och hoppas att ert liv är mer bekymmersfritt än mitt. Puss och Kram / S GRATTTIS TINA DITT MONGOHUVUD TILL EN GODKÄND TENTA.. ÄVEN DE DUMMASTE BARNEN KAN LYCKAS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0