15 November

Tjena moss.. Har varit kass ett tag i kroppen så det har minsann inte funnits mycket energi över till att skriva något blogginlägg. Efter helgens bravader råkade jag ut för en blödning/infektion på stämbanden vilket resulterade i att jag inte hade mycket röst att kommunicera med. Enligt sjukvårdsupplysningen fick jag inte prata eller viska på 2-3 dagar eftersom det retade upp stämbanden ännu mer. Jag var dock så himla trött på hostan och hesheten imorse så jag tog tag i saken och fick komma på en akuttid till capio. Visade sig att hjärta och lungor var bra trots fysisk aktivitet under tiden jag varit sjuk. Inga streptokocker visade sig så jag var helt frisk förutom stämbanden. Har dock blivit lurad av sjuksköterskan på sjukvårds.. eftersom doktorn menade på idag att jag bör prata så mycket jag bara kan, dock inte viska eftersom jag behöver stimulera stämbanden så de läker snabbare. Facit i hand så har jag fått veta att det inte är farligt att idrotta sjuk.. bara om du har halsfluss och feber =) Kroppen är dock mer sliten när du är sjuk och jag vred ju faktiskt mitt knä med sjuka i kroppen! Helgen har varit jättebra. I Fredags spelade jag match på kvällen och tog det sedan lugnt. I lördags jobbade jag först sen var det dags för salamis årsfest som var sjukt bra :) Trevligt folk och liveband precis som det ska vara. En person var som vanligt saknad vid dessa tillställningarna !! <3 På söndagen var jag aningen sliten men tog mig ändå igenom jobb på kvällen och lite filip och fredrik och chill satt fint hemma hos Tina efter jobbet. Igår var jag i Halmstad och på kvällen blev det innebandy i prästahallen. Ikväll ska jag minsann ta tag i städning av vardagsrum och kök sen ska jag börja kolla på en skoluppgift. Landskampen mellan Sverige och England ska också hinnas med. Hoppas inte det dröjer länge innan vi hörs igen. Puss och Kram Sarah P.S Kär och galen har premiär ikväll.. bölar till reklamen så måste faktiskt titta lite på det.. och Tina , när blir det Twilight ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0