9 Maj

Måndag igen och starten på ett bättre liv .. 
Livet har varit alldeles för slappt den senaste tiden och det är tisdag och torsdagkvällarna på jobbet som förstör det.
De är de dagarna då jag har kul träning (fotboll, innebandy.. tråkig träning = promenad, gym) och det är ofta de kvällarna jag får jobba :(!

Lyckas aldrig byta bort dom och det är oftast de kvällarna som är över när man lägger schema.
Idag tog jag dock tag i löpningen så sprang 20 min i skogen , en godkänd början !
Imorgon kan jag dock träna fotboll sen blir det löpning/cykling ons-tors.

Igår var jag och kollade fotboll , vi mötte serieledarna Hasslarp och matchen slutade 1-1. Dock hade en salamis vinst varit mest rättvis.
Stackars söt Lena small ihop i en nickduell med en tjej och ljudet efter att deras skallar möttes ekar fortfarande i huvudet .. USCH!
Fick i alla fall veta idag när pappa ringde att hennes Okben var brutet och nästintill av.
Lena skadade sig i första perioden och spelade sen vidare hela andra med smärta men lyckligt ovetande :) Starkt.

Efter matchen blev det wok och BB hos Tina, ytterst trevligt.


Om ni vill ha tips på god mat som samtidigt är nyttig så tycker jag att ni ska köpa Olas bulgurmix (även kallad gi-mix). Det är bulgur blandat med paprika, vitlök, paprika och bondbönor.
Sjukt gott att bara steka upp och sen blanda med kyckling eller kryddkorv.


Strax kommer nog min syster och hennes kompis Frida hit. De ville sova här i natt eftersom vi tre ska till Danmark imorgon och strosa runder.


Annars ser veckan ut som följer.

Tis : Danmark, fotbollsträning
Ons: städdag och möte på jobb plus jobb hela kvällen.
Tors: Träffa Johanna (?) , jobb till 21.
Fre: Sarah goes matchmaker = AW m Johanna och Linda.
Lör: udgang
Sön:Slappisch!


Ha en bra kväll.. pusss och kram






JUST DET .. en liten valp vill flytta in här , vad ska jag göra=)??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0