7 Maj

Fy fasen vad jobbigt det var igår .. men en så himla fin begravning. Alla låtar familjen valt satt som en smäck i kyrkan och det var musik som Tommy älskade.
Många tårar!

Efter Begravningen så var det dags för kalas hemma hos Whilma. Hon fick en kaffekokare av mig som hon kan ha i sin lekstuga (låtsas såklart).
Var där en stund sen så blev det filmkväll med Andreas.

Vaknade 06 imorse ?!??!?!? Sjukligt vad gud inte vill att jag ska sova.
Malin kom hit så började vi bygga lite på mitt nya soffbord men givetvis är ju Jysk bara skit så ska dit strax och byta bordsskiva och lite annat eftersom det givetvis var sönder. BLIR SÅ TRÖTT !

Ska jobba hela kvällen annars .. men hade tänkt våldgästa Tina en liten stund efter jobb, får kolla om löken är hemma.

Nu ska jag byta om och ta tag i mitt liv.. ha det bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0