5 Maj

Har varit en bra och aktiv dag idag.
Vaknade jättetidigt för att Filippa undrade när vi skulle åka till träningen .. Filippa messade 08 kanske och träningen börjar 19.00 så var lagom nöjd med henne då ! ;)
Blegel kom hit en sväng sen åkte vi till Jysk och där sprang jag på ett soffbord som kostade 500 kr alltså samma som det jag tänkt köpa på IKEA men ännu snyggare så ett sånt köpte jag på mig.
Sen hämtade vi upp Emmisen och åkte vidare till IKEA , VÄLA, HELSINGBORG,SKOPUNKTEN och avslutade till sist på FAMILIA.

Var fruktansvärt trött när jag kom hem men jag bet ihop och städade undan lite medan Filly slappade ;) sen tog vi vårt pick och pack och begav oss till Härninge backe för lite bollträning.

Förbereder mig just nu mentalt för mitt livs första begravning imorgon, även om man tror att man kommer vara svintuff och inte visa några känslor så tror jag nog det blir fruktansvärt jobbigt imorgon.
Tänker gå emot det svarta och dystra och köra på lite svart blandat med somrigt ..  Imorgon är alla tankar hos bästa familjen Hallenborg<3

Efter begravningen och mottagningen efter imorgon så ska jag på barnkalas =) Whilmisen har fyllt 3 år så det ska minsann firas.
För något år sen lärde jag Whilma skrika kötta när salamis spelade nu har vi utvecklat det till Lammkött så nu springer Whilma runt till kända och okända och berättar att "Sarah är lammkött", duktig tös !

Nu ska jag hoppa in i duschen ..

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0