3 Maj




   Lyssna på den här låten och bli glad =)

Idag hade jag sovmorgon till åtta och jag har aldrig varit så trött på jobb som idag, sov visst för många timmar !
Imorgon vabbar Emma så då ska jag in mellan 8-13 igen så förhoppningsvis är jag piggare då.
igår cyklade jag från jobbet till Munka för att passa Ludde. Mysigt är det rätta ordet, han är så magiskt söt !
Stannade där då de ville bjuda på mat så det var uppskattat att slippa laga något själv.

Idag har jag lagat kvällsmat själv och det får bära eller brista. Har börjat med fyllda paprikor och hade lite ost i som jag märkte var lite möglig :P Ska minsann ge mig på det ändå då jag inte tror där kommit så mycket i plus att Malin sa att det var ofarligt om jag drack mycket ;) Tränar bort det sen också..

Ska träna fotboll idag vilket känns som en evighet sen. Knappt kul nu längre när man är ifrån så länge för då är konditionen sämst i världen och man tror man ska dö varje gång man springer lite.

Efter träningen ska jag hälsa på Malin som flyttat hit till sockerbruket igår ! Nu är det komplett här .. Har Maria och Gustav snett emot mig, Emma och Filip mitt emot mig och Malin och Simon snett emot mig mot andra hållet :)
SJUKT BRA =)

Nu ska jag uppgradera mitt spotify och ta en liten nap.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0