23 Maj

Ännu en dag man kan säga puss till..

Vaknade runt halv sju för att cykla till jobbet precis som alltid.
Hade en bra dag på jobbet där allt flöt på som det skulle utan några som helst missöden.

Efter jobbet cyklade jag och hämtade min älskade vän Iphone som befann sig på The phone house.. av den hemska summan 2700 kr fick jag hem mitt liv!
Lyckan var total när jag såg att jag hade säkerhetskopierat den och inte förlorat mer än ett par appar.
Kontakter, bilder, sms osv var kvar i telefonen. Smsen raderade jag dock=)

När jag återställt telefonen så cyklade jag och Emma ner till slingan för att springa. Riktigt skönt var det och är faktiskt imponerad av Emma som påstår att hon knappt kan springa en meter men som faktiskt tog hela slingan :) sjukt skönt dessutom att ha hittat en till (utöver Maria) med korta ben som springer i ett lagom tempo så man kan skvallra samtidigt som man löper.

Kvällen fortsätter med en dusch och slappe i soffan.

Imorgon ska jag upp i tid och springa slingan på förmiddagen sen ska jag jobba lång kväll (14-21.45) =( .

Vi hörs imorgon , ha en bra kväll och ta inte ut er för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0