20 maj

Vaknade rätt så tidigt imorse och för första gången på evigheter så bestämde jag mig för att vakna till liv istället för att sova vidare.
Gjorde en liten lista på vad jag ska göra idag och den blev inte så lång med tanke på all sortering jag gjorde igår.
Idag är det endast den gamla tvbänken som ska ner till förrådet och golven ska moppas.

För en stund sedan så cyklade jag och tajni till ONOFF eftersom hon skulle köpa en dvd. Jag behöver också en men jag vill ha en liten som får plats i min nya hylla. Jag hade tänkt köpa en TV idag men pappa har jobbat natt så han ligger och sover så det får bli en annan dag.

Ska alldeles strax kolla statusen i frysen och sen koka ihop något. Får nog bli köttfärssås med fullkornsspaghetti.
Lunchen ska avnjutas på en balkong med strålande sol och drycken som ska avnjutas är ramlösa ananas.
Rekommenderar er till att köpa lite ramlösa flaskor. Rabarb är helt klart favoriten!

Ikväll ska jag jobba med Jeanette , blir förhoppningsvis en lugn kväll..


Ni får ha en trevlig Fredag och en trevlig kväll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0