19 Maj

ÄÄÄÄääääääntligen har jag fått ihop den jävla hyllan ! Skippade bruksanvisningen och då gick det hur enkelt som helst. Pinsamt att det inte var så svårt som jag troddde.

Idag har jag varit ledig och det innebar tvätt och städ hela dagen. Glad nu när allt är över för nu är all tvätt borta och jag har sorterat bort en massa och pantat alla flaskor jag haft på balkongen.
   Skulle egentligen stryka idag men min lilla strykbräda har fröken Blegel  i sin lilla bil =)

innan idag cyklade jag och Emma upp till Jysk för att hämta min kompensation från dem, 150 kr snålt!
    Efter det cyklade vi till maxi och köpte glass som vi sedan avnjöt hemma hos mig.

Snart blir det fotboll på salamis , underbart väder för fotboll=) Har fått Big brother live av Emma så jag vet vad jag ska göra efter träningen. 

   Imorgon jobbar jag kväll och innan det ska nog jag och pappsen köpa en tv , ÄNTLIGEN ! Jobbar även dag på Lördag sen ska Nettan firas och på Söndag blir det häng med grabbsen!


Ha en bra kväll.. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0