16 Maj

Måndag igen , alltså en evighet till helgen känns det som. Jobbar mycket kvällar den här veckan vilket känns sådär. Pengarna rullar in som de ska dock , får tänka så =)

Har precis spenderat en massa tid med Johanna. Först tog vi en lång uppfriskande promenad ( tur att hon inte är svår att få med sig) och sen beställde vi vars en sallad på Kirris. Gott!!

Nu är jag hemma igen och helt slut. Kroppen vill göra mycket mer men jag är helt tom på energi i huvudet och känner att jag vill sova men då vet jag att jobbkvällen imorgon blir tung.
   Förhoppningsvis ringer syrran strax och vill sola med mig, skönt att kunna lägga sig i solariet nu när det är så regnigt.

Imorgon jobbar jag 15-21 så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på innan det. Behöver gå ett ärende i stan men det kan man ju inte fylla ut tiden med. En promenad får jag nog minsann ge mig på , någon som ska med ?? Nu när man inte har en telefon med musik så är man så beroende av sällskap annars blir promenaden sjukt tråkig.
Så SNÄLLA ta er i kragen och ge er ut =)

Nu ska jag kolla klart på huset fullt av hundar, mysigt program!


Ha en trevlig afton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0