16 Maj

Dagens goda gärning:

Skänkte precis en liten slant till cancerfonden, en liten bråkdel av vad som behövs men det känns bra i hjärtat. Gör det ni också.
Anledningen till att jag gjorde det just idag är för att hela kvällen har jag tänkt på en kär vän som mist sin pappa i leukemi och med tanke på det jobbiga de går igenom så är en stöttning av cancerforskningen självklart.

Lär även Malin Cammerö´s blogg, en tjej i min ålder och det gör ont i hjärtat varje gång jag går in och läser i hennes blogg, hoppas att alla kan be om ett mirakel!
www.malincammero.blogg.se




( har precis varit och solat och 17 min i ett solarium får en att tänka fruktansvärt mycket, dubbelmoral av mig i och för sig då jag predikar om cancerfonden sen steker i ett solarium)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0