12 Maj

Har påbörjat min iphone avvänjning nu när den är inlämnad på lagning i två veckor. Jag har fått en samsung som de tycker att jag ska stå ut med vilket inte alls går bra så förvänta er inga spontan sms från mig för då blir jag bara irriterad ;) har dessutom inga nummer inlagda så ni får skicka ett sms till mig med ert namn så jag kan spara det.

Sen sist vi hördes har inte mycket roligt hänt.
Jobbade i Måndags , i Tisdags var jag i DK med Sofia och Frida och igår jobbade jag som vanligt.
Ikväll ska jag jobba med Leonida och vi har gett oss på att grilla till alla boende men blev lite nervös nu när jag såg regnet;) får se hur det hela slutar ..

Imorgon är det i alla fall äntligen Fredag och då jobbar jag halv åtta till två , sen ska jag förhoppningsvis gå på afterwork med Linda och Johanna från jobb.


Med tanke på att jag inte har något vettigt att skriva så skiter jag i det :) Kommer bli dåligt med uppdaterande nu när det ändå inte händer så mycket =)



















What are words when you really don´t mean them when you say them ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0