1 Maj

Sköna Maj välkommen ..

Äntligen är April över. Jag älskar April i vanliga fall men just April 2011 hade aldrig behövt komma, fruktanvärda månad !
Ska jag vara ärlig så kan jag inte komma på en enda dag i April månad då man mådde riktigt bra och var glad.
Nu kommer Maj i alla fall så då ska jag lämna all sömnbrist osv kvar i April.

Igår fick jag hoppa in och jobba kvällen på jobb då det var personalkris. Jag fick dock gå hem 20.00 vilket jag tackar Emma och Narumon för.
Körde direkt efter jobbet till Starby för att äta gott och spela spel hemma hos Alexsandra. Jag drack inte en droppe alkohol på hela kvällen så jag valde att köra istället och det är knappt man vill det när bensinen är så dyr. Fick en chock när jag kollade på mätaren och såg att jag fick 10 liter för 150 kr.  10 liter kommer man inte långt med i en stor bil.

Somnade runt 01.30 så var förmodligen den sämsta taxin eftersom jag sov när alla ville hem. Det var det värt, sov som en gud så Maj har börjat fantastiskt.

Har precis kört hem bilen till Strövelstorp och nu sitter jag och väntar på Alexs som ska hämta mig här sen ska vi njuta av livet i en solstol i Starby och sen ska väla få sig ett besök till eftermiddagen.

Annars händer inte mycket mer idag , ljuvligt.

Ska strax ta reda på hur jag jobbar imorgon , förhoppningsvis en kort tur .. =) 

 Ha en bra första maj!



Världens bästa Blegelicious !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0