1 Maj

Solningen hos Blegel blev inte av då det var skugga och skitkallt så vi bäddade ner oss i soffan istället framför tvn.
Åkte till väla, familia och IKEA en sväng. Jag köpte en hylla som jag kan ha min nya tv (när jag köpt den) på.
Alexsandra handlade en massa annat.

Lackar ur på spotify eftersom nu har man inget val utan att betala för tjänsten. Frågan är nu om man ska ha unlimited för 50 kr i månaden eller om man likagärna ska ta premium för 99 kr /mån !??! Vad ska alla andra göra ?



Nu är det söndags tv och ryggläge.




Köpte denna standard hyllan på IKEA  som jag ska ha två rosa fack i. Kanske blir ett litet lyft i lägenheten i alla fall.



PS: GLÖM EJ titta på världens bästa hotell ikväll kl 19 . Lyssna dessutom på låten Pack Up , BRA SKIT! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0