9 Mars

Vaknade halv åtta imorse, har sen dess legat och funderat en massa i sängen. Känns skönt ibland när man har lite tid över till att bara ligga ner och tänka.
Ser inte ut som att det är lika bra väder som igår men vad gör det, man kan ju inte få allt =)
Ska alldeles strax ta en macka och kolla lite på tv sen funderar jag på om jag ska se ifall att där kanske finns en tvättid över men isåfall missar jag indoor walking passet kl 12 på friskis.

Behöver dock tvätta !

Jag ska börja jobba halv två eller halv tre idag , ska ringa och kolla det strax men jag hoppas på att det är den korta turen jag ska jobba. Jag ska jobba tillsammans med en vikarie idag men förhoppningsvis ska det också gå bra =)

Efter jobb är dagen slut så då är det bara till att slumra in. Jag jobbar torsdag och fredag denna veckan också men jag har i alla fall kvällarna lediga.



Ha en bra Onsdag gott folk!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0