8 Mars

Har ingen aning om när jag sist skrev och tänker inte ta reda på det heller =) Fy fasen vad tråkigt det är att blogga men det väger upp när man tänker på hur kul detta är att läsa om ett år eller två.

Helgen har varit mycket mycket bra! Först match i torsdags som vi vann med 5-2 sen så var det jobb på Fredag kväll. Innan det så träffade jag min bästaste Maria för lite häng och lunch.

På lördagen var det dags för match igen mot Frosta! Jag var nära på att få stå men snälla Nina ställde upp som tur var! Matchen gick så uselt som 5-5 men skiter i vilket faktiskt. Efter matchen kollade jag lite på Jon som mötte h1 sen var det bara till att skynda sig hem för att fixa till sig inför Tinas 20 års galej. Det var mycket trevligt hemma hos Tina och trots att jag inte drack så mycket så mådde jag pyton på söndagen.

Jobbade hela söndags kväll !


Igår blev det jobb och promenad med fru Andersson och idag har jag varit super ledig :)
Anna och Ludvig kom hit och mös och de stannade många timmar så jag hann inte med så mycket men trevligt var det i alla fall.

Nu steker jag fiskpinnar. Får bli 2 fiskpinnar och avocado till kvällsmat innan träningen. Innebandyn blev inställd så det blir till att klä sig varmt och träna fotboll vilket jag är minst sugen på nu, fy fasen !!

Ha en bra kväll alla, värm er lite för mig också!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0