21 Mars

Monday
Veckans första dag är åter här, tråkigt. Livet hade varit så mycket bättre om alla dagar vore helgdagar.
Har sovit i Strövels lör-måndag.

Det har varit min jobbehelg den här helgen så jag jobbade fredagkväll och lör plus söndags morgon. Har definitivt inte gjort någonting som kan klassas som kul den här helgen i alla fall.

Igår jobbade jag mellan 7.15-15.30 sen var det bara till att hämta upp Emma, Julia och Kleen för att bege sig mot Vittsjö och match mot Emmaljunga. Förmodligen den tråkigaste bortamatchen någonsin en söndag 8 mil bort kl 18 på kvällen.

Matchen förlorade vi med 4-3 , Emmaljunga ska kvala till div 2 och vinner de kvalet så hinner de inte mer än att vända innan de åker ner i 3:an igen för de är minsann inte bra.
Vi slutade på en 5:e plats i tabellen och det får väl vara klart godkänt när vi  är ett helt nytt lag.

Matchen hade slutat 4-4 om inte jag satsat på 2 ribbträffar ( ????!) skitkul ..

Ikväll hade jag egentligen tänkt köra ett IW pass på friskis men hinner inte dit så jag hoppas på att Tina snart hör av sig så vi kan gå ut och gå en sväng.

Funderar på vad jag ska göra till kvällsmat , något med köttfärs i alla fall så jag antar att det blir en biff med noll tillbehör ;) 


Ha en bra måndag!

Pusss och Kram <3





Kommentarer
Postat av: blegel

UPPPPPPPPDAAAAAAAAAAAAAATERA taaaaaaaaaaaaack!

2011-04-05 @ 09:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0