2 Mars

Sitter just nu på jobbet med en fruktansvärd huvudvärk.
Innan idag , nästan precis när jag kommit hit så går jag med en boende in på hennes rum. När jag ska öppna hennes dörr så stannar jag först den med foten (varför??!) och sen smäller jag huvudet rakt i dörren.
Detta har gett mig ett långt rött streck i pannan och en bula, skit snyggt till helgen!

Annars har det varit en lugn kväll på jobb, slutar vid kvart i tio sen ska jag gå hem och sova direkt för imorgon ska jag och min syster spontan köra till Ullared.
Har hittat en massa snyggt på deras hemsida så jag vägrar låta det ta slut innan jag kommit dit.

Imorgon  kväll har jag dessutom match mot Förslöv. Derby det gillar vi så jag tycker minsann att ni ska komma dit och stötta oss 19.45 i Strövelsborgen.

Mycket mer än så här har jag inte att säga.

Sov gott!



Filippa ska flytta in till stan igen, jippieeeee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0