17 Mars

Tjena moss..

Idag är det min enda lediga dag den här veckan. Jag tycker om att jobba men gud så skönt det är att vara ledig, hade nästan glömt känslan. Insåg dock innan att nästa vecka har jag en skön vecka med endast 3 arbetsdagar men så ringde samordnaren innan och bad mig ta lördagkvällen så det gjorde jag eftersom 4 dagar inte är så mycket men sen så kom jag på att jag har en R-tur ,  då riskerar man att bli inringd om någon på de båda avdelningarna är sjuka så då är jag genast uppe i 5 igen .. suck !  Skitsamma , 2 dagar ledigt oavsett det kan man ju inte klaga på!

Nu har jag nyligen kommit hem. Mötte upp Tina vid 13 för en lunch nere på stan. Vi åt på graffiti , en potatis med kyckling och keso och det var sinnessjukt gott! Efter maten tog vi en sväng nere på stan vilket alltid är lika trevligt.

Nu är jag inne på student.nu och lägger till utbildningar i utbildningskorgen. Än så länge har kriminologiprogrammet och sociologi och socialt utvecklingsarbete blivit valt.
  Har dessutom börjat plugga lite inför högskoleprovet som förmodligen kommer gå åt helvete men har i alla fall gjort det vilket ger vissa fördelar=)

Helgen närmar sig runt hörnet. Jag jobbar fredag kväll , lördag dag och söndag kväll! På Lördags kvällen ska jag dock ut en sväng med Johanna, Anette , Frida & Anna. Får bli en lugn kväll.



Ikväll är det träning och förhoppningsvis kommer Tina och tränar med oss.. finally !


Nu ska jag invänta Madde sen ska vi ner och sola sen är det dags att fixa sig inför träningen.

Ha en bra Torsdag, P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0