16 Mars

Har inte lämnat ett livstecken på länge nu , omotivation är det rätta ordet helt enkelt.
Jag jobbar och står i och det är så pass sorgligt att jag inte kommer ihåg sist jag var helt ledig.
Ikväll ska det jobbas igen fast på den andra avdelningen tillsammans med en ny tjej. Helt sjukt om ni frågar mig, skandal att man sätter två personer som inte känner till stället på ett kvällspass där man är helt ensamma..  men men finns inget att göra åt det nu =)

Igår när jag jobbade så hittade Linda en billig resa till mig. Cypern den 13 Maj för 4000 kr.
Det enda man behöver lägga ut pengar för är resan och då fickpengar , frukost ingår =) Följ med mig!!

Tina och Malin flyttar snart hit till området vilket blir kul då man känner några till =) Bara Maria som ska komma hem med men det löser sig till sommaren hoppas vi !

Nu ska jag släppa in Pappa och hans kompis, de ska byta ut min soffa mot en ny.

Ha det bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0